Stressigt hetsigt superkul osv

Publicerad 2015-10-19 09:39:31 i

Så som rubriken lyder vill jag beskriva de två senaste veckorna. Vi har jobbat som galna, alltid finns något att göra. Min stresstålighet och service-mind hjälper mig mycket även i den här branschen. Tillslut får man övertyga sig om att vissa saker är bättre att spara till morgondagen. Hjälper att affärer faktiskt stänger, man kan inte åka och uträtta ärenden vid 23 liksom. 

Nu äntligen har det lugnat sig något och vi kan hålla oss till åtta timmar om dagen. Igår stannade jag för att se hur web-personalen jobbade. Det var kul. Det kan jag tänka mig. Men nästa steg är nog bara att få betalt för det jag gör just nu. Rykten går att en ny säsong av ett program som spelas in i Karibien ska gå av stapeln igen i januari. Karibien vore ju inte helt fel. 

Livet känns lite på låtsas, men bra på låtsas. Trivs hur bra som helst med stämningen och alla människor på jobbet, det är lätt att vara sig själv, hela tiden. 









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela