Whitsundays

Publicerad 2015-05-17 00:15:42 i

Det jag absolut mest såg fram emot i australien har blivit inställt. Ville så gärna åka segelbåt med ett mysigt gäng (inget går upp mot att tvingas lära känna varandra på en isolerad plats, bästa sättet att få en djupare kontakt) men nej. Vind och regn satte stopp för det. Damn u weather!! Men jag ska inte gå runt och vara bitter. Får se whitheaven på måndag, på dagstur. *praying for sun*

Jag är snorig. Och trött. Jag är nog lite sjuk. Skulle gå ut igår men gick och la mig vid 22 för att jag gäspade konstant?? Måste vara sjuk. Eller bara tråkig och gammal?? Att umgås med arton och nittonåringar hjälper inte till att få bort åldersnojan. De har ju hela livet framför sig........

Vädret suger fortfarande så idag ska jag äta all tröst-mat jag handlade efter det negativa beskedet igår. Taco, Cola, pasta pesto med parmesan, skinka, ost och toast. Vardagsmat hemma men lyxmat här. Treating myself är ledorden nu för tiden. Det är slut på gröt och nudlar. 

En bild från innan jag blev sjuk/gammal. Känner mig ganska brun?? Kanske är en illusion. Men mitt ben är lika brun som min hand och det har aldrig hänt förut!! 





Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-05-17 10:40:40

Men, skulle ha varit där och pysslat om dej lite.
Sova är den bästa medicinen, och dricka C-vitamin!
Hoppas det går över fort.
Ta det med ro. Du har också hela livet framför dej, det beror på vems perspektiv man väljer😜
Kramizar från oss! ❤️❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela