Perthect

Publicerad 2015-02-25 09:49:47 i

Har det bra här i min lilla bubbla. Känns så hemma här med mina vännsingar, ett behövligt stopp på vägen. Tryggt och fridfullt. Jobbet går helt okej, denna vecka fick jag dock 12 timmar istället för 30+ som innan... Ofrivillig ledighet. Jag och Emma tog tillfället i akt och åkte ut till Rotnest Island i tisdags. En bilfri semesterö 30 min från Perth, vita mjuka sandstränder och kristallklart vatten. Var riktigt kul att cykla också! När jag tänker efter har jag nog inte cyklat på ett och ett halvt år. Att något så simpelt som att rulla i en nedförsbacke kan kännas så lyckligt. Om det inte vore för att en biljett kostar mellan 400-500 SEK skulle jag vilja åka dit så ofta jag kan. Dessutom bor det quokkas som är ett av de sötaste djuren som finns!! 

Nästa måndag blir jag 23, blir kanske ett ångestrelaterat inlägg innan dess










Kommentarer

Postat av: M

Publicerad 2015-02-27 21:10:55

Livet ser rätt behagligt ut.
Puss och Kram

Postat av: mom omof

Publicerad 2015-03-02 15:39:10

Grattis Sara på din dag.Kramisar i massor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela