wa

Publicerad 2015-04-15 09:52:51 i

Hej!

Får ursäkta den obefintliga uppdateringen men jag håller minnet vid liv i ett skruttigt kollegieblock istället e här. Vi har åkt 1250 upp till exmouth och sedan tillbaka i vår van Toyota. Har hälsat på vännerna i jurien bay, blivit attackerade av flugor i kalbarri, nästan fått mata delfiner i monkey Mia, varit på Australiens näst finaste strand i exmouth och simmat över manta rays i coral bay. Vi har gått upp med solen och gått och lagt oss efter det blivit mörkt. Som att leva som man ska, i ett med naturen. Pocahontas feeling!!  Dock räckte det med två veckor. Att leva så komprimerat ett tag gjorde så att hostel inte känns så jobbigt längre.. 
















Nu är vi på banjos, tjejerna letar lägenhet och jobb och jag har nyss hämtat mitt sista lönekuvert och försöker hitta någon som vill åka ner till Margaret river med mig för att kolla på surftävling och gå på vinprovning! Sedan bär det av till östkusten. 

Kramiiiiisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela