3 dagar kvar

Publicerad 2012-01-06 01:07:01 i Allmänt,

hallååee jaa

nu har jag trivts lite för länge! Behöver styra upp livet. Sprang genom djupsnön idag. Sprang. Behöver kanalisera energin till något annat än att studsa i skoterskor. Har sett över åtta filmer på två dagar. Chillat. Ätit godis. Fikat. Mysigt har det varit.

kollade på the voice idag och dregglade över en man från min egen hemstad som jag aldrig sett förut. Roligt namn också. Bengt-anton. Om man uttalar det på franskt vis låter det exotiskt.

Har haft det bra med mina nära och kära, det ultimata vore om ma kunde åka fram och tillbaka till varandra när man kände för det utan att det kostade pengar. Men nu kostar det ju pengar att flyga. Dumt.

Nu småpirrar det i kroppen över en förhoppningsvis händelserik vår i belgien... Jag vill dansa festa träna leka skratta svettas resa ha klänning sola kramas njuta 




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela