dynamite

Publicerad 2010-12-22 18:21:35 i Allmänt,

OBS!! tröjan jag haft på mig i mina tre senaste coola webcamisar är en goströja jag tar på mig när jag kommer hem dvs spenderar resten av kvällen i sängen. Vill inte att ni ska tycka att jag är äcklig för att jag har på mig samma tröja hela tiden.
Men ni får tycka att jag är äcklig som borstar tänderna i bajsvatten, fast då ska ni också veta att jag har en annan tandborstsrutin än de flesta andra. 1. he på tandkräm 2. borsta tänderna 3. klar skölj tanborsten med vatten och ställ tillbaka. På det här viset inbillar jag mig att parasiterna dör ut tills nästa tanborststillfälle.

Igår var riktigt rolig, jag tar vara på de sista tillfällena jag har i mitt liv att vara i spikis som gymnasieungdom. Sedan är det inte okej. Inte okej

Sov hos hanno, vaknade hos hanno, kollade mtv top 11 at 11 hos hanno  (konstaterade  likheterna i 10 av 11 videos) åt kebab strips med min favvosås hos hanno, kollade på all grown up samt the black balloon hos hanno, gick slutligen från hanno till bussen. Det var 30 minus grader. Bussen var försenad med 25 minuter.

har städat bort det som var kvar sedan majas första tappra försök här i lgh, NU dusch sen FfFFFfffFfFfannyyyy






chillar på toan i ettan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-23 23:51:24

HAHAHHA är det där jag? :(



/HANNO

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela